- Úvod
- Jak nakupovat
Nakoupit u nás je velice snadné :)
Registrace
Nakoupit v našem eshopu můžete bez jakékoliv registrace. Po vložení zboží do košíku, zvolení platby, výběru dopravy nebo osobního odběru a zadání všech potřebných údajů o Vás, bude vše hotovo.
Jestliže Vás naše nabídka oslovila a nevylučujete opakovaný nákup, je nejlepší vytvořit registraci a tím svůj zákaznický profil. Registraci snadno vytvoříte v pravém horním rohu úvodní stránky pod volbou Přihlášení - Registrovat. Registrací získáte přehled o Vašich nákupech a usnadníte příští nákup.
Nákup
U jednotlivých produktů je zobrazená jejich dostupnost, v případě uvedení skladem i počet kusů konkrétního produktu (varianty) aktuálně dostupného v našem skladu a připraveného k expedici. Stačí navolit počet kusů (lze upravit později v košíku) a Váš nákupní košík se plní zbožím.
Platba
Objednané zboží nám můžete zaplatit těmito způsoby:
Bankovním převodem - Váš nákup můžete uhradit převodem v Kč na náš bankovní účet u Komerční banky a.s.
Dobírkou - zaplatíte prostřednictvím dopravce České pošty (ČR) při převzetí zásilky.
Hotovost - zaplatíte hotově při osobním odběru v našem skladu ve Skalici nad Svitavou.
Česká pošta - Balík Na poštu - je praktické doručení na Vaši oblíbenou pobočku České pošty. Můžete si zvolit poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Prostřednictvím SMS nebo e-mailem budete poštou informováni již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště. Připraveno k vyzvednutí na zvolené poště obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky.
Cena za dopravu a dobírku
Balík Na poštu:
Hodnota zboží | Doprava | Dobírka |
---|---|---|
do 1000 Kč | od 109 Kč | 17 Kč |
Česká pošta - Balík Do ruky - doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den od podání zásilky. Česká pošta zasílá SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. Na webu i v mobilní aplikaci je možnost změnit termín i způsob doručení.
Ceny za dopravu a dobírku
Balík Do ruky:
Hodnota zboží | Doprava | Dobírka |
---|---|---|
do 1000 Kč | od 129 Kč | 17 Kč |
Zásilkovna
Možnost odeslání na Vými vybranou pobočku. Prostřednictvím SMS nebo e-mailem budete informováni již v den podání balíku o jeho doručování k Vám.
Maximální podporovaná váha dopravce je 5 kg. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.
Ceny za dopravu a dobírku
Zásilkovna:
Hodnota zboží | Doprava | Dobírka |
---|---|---|
do 1000 Kč | 83 Kč | 29 Kč |
Termíny doručování zásilek
Zboží, které je skladem je obvykle expedováno do 1-2 pracovních dnů po obdržení objednávky (v případě dobírky) nebo od přijetí platby od kupujícího (v případě platby přes účet).
Zboží, které je vyráběno na zakázku, je obvykle expedováno do 5-7 pracovních dnů nebo podle domluvy.
REKLAMACE
Reklamované zboží zasílejte nebo dodejte (v případě osobního převzetí) na adresu:.
BAMBAS Elektroodpady s.r.o., Skalice nad Svitavou 24, 679 01 Skalice nad Svitavou
K reklamovanému zboží prosím přiložte :
- Kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
- Popis závady
- Kontaktní údaje (adresa pro odeslání případného opraveného zboží a číslo účtu pro případné vrácení peněz)
Dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Toto zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Je-li přijatý balíček se zbožím od přepravce poškozený:
- Zásilku, která jeví známky poškození, NEPŘEBÍREJTE!
- V případě, že zásilku přeberete, je třeba s přepravcem sepsat škodový list + udělat fotodokumentaci balíku před rozbalením. Bez fotodokumentace nemůžeme uhradit případné chybějící zboží.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:
Prosíme, napište podrobnosti na oeconomia-civitatis@email.cz, kde vám sdělíme jak dále postupovat.
Termín vyřízení reklamace
Vaše reklamace bude vyřízena ve 30-denní lhůtě.
Náklady spojené s dopravou (poslání zboží přes přepravní společnost ČESKÁ POŠTA) na adresu vyřízení reklamace a zpět vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- Reklamce bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- Na oeconomia-civitatis@email.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
- Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
O průběhu reklamace Vás budeme informovat na oeconomia-civitatis@email.cz.